حلماحلما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

میوه بهشتی (9ماه انتظار شیرین)

6ماهگیت مبارک بقچه نبات

1393/3/1 19:37
نویسنده : مامان هلاله
954 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم نازم شرمندم که دیر به دیر برات مینویسم ولی باور کن من مقصر نیستم واقعا بهم اجازه نمیدی که بیامو بنویسم

برات بگم از لثه دردت که کلافم کرده هرروز از روز قبل بیشتر میشه و من مجبور میشم از ژل لثه استفاده کنم که اصلا از این کار راضی نیستم چون تعریفی ازش نشنیدم

چرخیدنت هم ایولا داره 1-2-3 از این رو به اون رو میشی که من کلی حال میکنم

حمام رفتنو خیلی دوست داری ولی خدا نکنه اگه بعد از حمام کسی جز بابا امیرت پشت در باشه که شمارو تحویل بگیره اینقدر گریه میکنی که آروم شدنت کاره منم نیست و با گریه خوابت میبره اونم با هق هق

روز پدر هم برای باباعلی جشن گرفتیم خیلی خوب بود و خیلی خوش گذشت

و اما فردا 6 ماهگی عزیز دلم به اتمام میرسه و باید آماده بشه برای واکسن.

اگه این واکسنو بزنی میره تا 1 سالگی خب این یعنی 6 ماه از زدن واکسن راحتی

6 ماهگیت مبارک نازنینم

بریم سراغ عکس

چی گفتی ؟؟؟؟واکسن؟؟؟؟

بوووووووووووق دارم رانندگی میکنم

یه خواب راحت بعد از یه عالمه رانندگی

من توی حیاط بابا علی

چرا عکس میگیری؟؟؟؟ااااااا واااااااا

دارم میرم خونه احسان و الهام جووون(پسر عمه بابا امیر)

چه خوابی کردم 20 بود

 

هیس قایم شدم مامانم نتونه پیدام کنه

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

خاله صبا
2 خرداد 93 15:20
تو زیباترین ارزوی منی
3 خرداد 93 17:53
عزیزممم ایشالله که بعد واکسن راحت باشی و اذیت نشی خاله ریزه
اشراق مامان علیرضا
11 خرداد 93 14:31
عزیزه خاله بخدا این بچه ها گناه دارن
زهرا (مامان شایان)
14 خرداد 93 2:56
الهییییی...چه گرد و فینگیلیه...6 ماهگیت مبارک عروسک
آزاده مامان آرتین
19 خرداد 93 17:26
۶ماهگیت مبارک خاله جون،ماشالا واسه خودت خانمی شدی دیگه