حلماحلما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

میوه بهشتی (9ماه انتظار شیرین)

بدون عنوان

1393/3/30 17:23
نویسنده : مامان هلاله
874 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالا اول از همه میگم ماشالا که توی خرداد ماه ترکوندی اینقدر با کارات ما رو شاد کردی

24 خرداد داشتم آماده میشدم که برم با دوستم یه چرخی بزنم که بابا امیر صدام کرد هلاله بدو بیا

سریع اومدم پیشتون دیدم با فاصله ی زیادی که با بابا امیرت داری نشستی و بابا امیرت داره حال میکنه از خوشحالی !!!؟؟؟؟بله !!!!! خودت بدون داشتن هیچ کمکی نشستی.ماشالا

27 خرداد همینطور که داشتی سینه خیز میرفتی یهو دستاتو خم کردی و چند تایی چها دستو پا رفتی از ذوق بغلت کردم و ماچ ماچ ماچ.ماشالا

 

همه چی آرومه

من چقدر خوشبختم

دارم میرم چراغونیه خیابونا رو ببینم امروز نیمه شعبانه

الو .....صداتون نمیاد.....

دوستت دارم

خوش تیپم مگه نه؟؟؟

اوووووووو

عکسام تموم شد

حالا بگو ماشالاخنده

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان ماریا
30 خرداد 93 23:29
هزار ماشالا.. دخمل
زهرا ( مامان شایان )
31 خرداد 93 0:37
مشالله...چه ناز خوابیدی خاله جون.عروسه من میشی؟!!!
مامان هلاله
پاسخ
با اجازه بزرگترا بله ههههههههههههههههه
تو زیباترین ارزوی منی
31 خرداد 93 15:06
ماشلله به این دختر ناز و باهوش که زودی همه چیو داره یاد میگیره اسپند فراموش نشه
مامانی امیرحسین جونی
3 تیر 93 1:57
هزار ماشاالله آفرین وای خیلی شیرینه
مامان عاطفه و بابا رضا
23 تیر 93 17:39
خدا حفظش کنه این عروسک نازوووووووووووو
سيدفاطمه
27 مرداد 93 23:10
عشق خاله چرا پیدا نیستی دوست دارم
آزاده مامان آرتین
28 مرداد 93 16:37
آفرین دختر گلم،ماشالا خانم شدی واسه خودت