حلماحلما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

میوه بهشتی (9ماه انتظار شیرین)

5ماهگیت مبارک+ روز مادر

1393/2/2 2:10
نویسنده : مامان هلاله
798 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

دیروز روز مادر بود وای که چه حس قشنگیه مادر بودن و چه آرامشی داره در آغوش گرفتن فرزند

من هنوز باورم نمیشه که مادرم که تو فقط و فقط توی بغل من آرامش میگیری

من باورم نمیشه همون حس عاشقانه ای که من به مامانم دارم تو به من داشته باشی

حلمای عزیزم من خالصانه ترین عشقم رو تقدیم تو میکنم تو هم برای هدیه روز مادر کمی خرج کنو زحمت بکش یه خنده از ته دل هزینه کن تا بهترین و زیباترین و با ارزشترین هدیه را تقدیمم کنی؛ وااااااااااااااااااااااااااااااااااای که چقدر عاشقتم

حلمای عزیزم بریم سراغ شیرین کاریات

دقیقا روز 5 عید خونه ی عموت اولین چرخشتو انجام دادی و هی پشت سر هم برمیگشتی و ول کن نبودی

روز مادر اولین غذای کمکی رو خوردی نوش جونت ولی با لذت نخوردیا

5ماهگیت مبارک عشقم فدای تو بشم که اینقدر ماهی

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان شایان
2 اردیبهشت 93 2:12
روزت مبارک مامانیه مهربون
مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 2:45
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
تو زیباترین ارزوی منی
2 اردیبهشت 93 10:58
ماشالله چقدرر بزرگ شده براش اسپند دود کنید ای کاش عکسای بیشتری میزاشتید