حلماحلما، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

میوه بهشتی (9ماه انتظار شیرین)

اینا جا مونده بود

1393/2/5 16:57
نویسنده : مامان هلاله
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام این پست فقط عکسای حلما جونیه با توضیحات خودش

 

این عکسم مال تعطیلات عیده که توسط بابا امیرم به هوا رفتم و مامان هلالم عکاس بوده

صحنه رو دارید؟؟؟؟؟البته حضور من این عکسو جذاب کرده هاااااااااا

عروس خانم وکیلم؟؟؟؟؟؟

منو مامانم واقع در جشن تولد امیر مهدی جوووون

توی راه با خیال راحت خوابیدم

عصر و پیاده روی روز 13 بدر

من دروازه بان حرفه ای هستم

و خواب بعد از یه فوتبال چه مزه ای داره

اولین نشستنم روی مبل خونمون

اولین نشست حلما بانو روی صندلی خودش

اولین باره که توی صندلی غذام نشستم

این عکسمو مامان هلاله خیلی دوست داره.این قلب خوشگل تقدیم به کوچولو های نی نی وبلاگیماچبای بای

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

تو زیباترین ارزوی منی
5 اردیبهشت 93 22:18
واییی چقدر عکسای خوشگلییی حلما جون واقعا خوشگلی عزیزممم مامانش براش اسپند دودکن
فعلا مامان آزاده و بابا حسين
7 اردیبهشت 93 20:23
چه عکسای خوشجلی-چه دخمل خوشجل تری
مامان شایان
10 اردیبهشت 93 18:59
چه عکسای نازی...بوس واسه حلما جوووووون
مامانی
13 اردیبهشت 93 10:02
ماشالله دخترت داره روز بروز خوشگلتر میشه خدا حفظش کنه
مامان هلاله
پاسخ
مرسی گلم چشمات خوشگل میبینه
مامان امیرصدرا
25 اردیبهشت 93 13:56
سلام خدا حفظش کند خوشحال میشم به من هم سربزنید
اشراق مامان علیرضا
28 اردیبهشت 93 17:20
سلام حلما جونه خاله دوتا عکس اولت واقعا محشره ماشاالله روز به روزم خوشکل تر قبلنم گفتم واقعن حیف از پیسل من بزرگتری
مامان هلاله
پاسخ
مرسی اشراق جوووون نظر لطفته
مامانی امیرحسین جونی
4 خرداد 93 0:57
دخمل نازنازی همه ی عکسات خوشملن لباساتم خیلی خوشملن